Fintess trenerica Melissa Alcantara otkrila je kako Kim Kardashian radi naporno u teretani

Trenerica otkrila vježbe koje radi Kim Kardashian za idealnu stražnjicu

Foto: EPA-EFE

“Ona je najbolji klijent kojeg sam imala. Kim voli da radi zadnji dio nogu i zadnjicu, ali te vježbe radi samo dva puta sedmično između jedan i po sat i sat i 45 minuta. Noge i zadnjica su mišići kojima treba više vremena da se oporave i odmore između setova”, kazala je Alcantara.

Ističe kako Kim poštuje pravilo da odmara nekoliko dana svoje noge i zadnjicu kako bi postigla željeni cilj. Tim danim radi druge vrste vježbi.

“Ne želite da se preforsirate jer onda mišić neće dovoljno narasti. Želite da radite efikasno i pametno kako biste dobili željeni rezultat”, upozorila je trenerica.

Vježbe započnite podizanjem noge savijene u koljenu dok klečite na koljenima i oslanjate se na ruke koje se u raširene u širini ramena. Uradite pet setova po 30 mijenjajući noge.

Potom uradite čučnjeve s tegovima na ramenima. Uradite pet setova po 12 čučnjeva.

Tegove prebacite naprijed i spustite na pod. Raširite noge i počnite raditi dizanje tako da kada čučnete koljena ne prelaze nožne prste. Uradite četiri seta od 15.

Uradite još nekoliko vježbi koje su prikazane u videima, a trening okončajte trčanjem na traci 20 minuta

na brzini šest.

You may also like